.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانوی قهرمان مازندرانی ووشوي جهان ؛
مدال طلای جهانی‌ خود را تقدیم رهبر انقلاب می‌کنم
چون پدرم خود یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است به پاس زحمات و رشادت جانبازان، مدال طلای جهانی ووشو را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنم.
مدال طلای جهانی‌ خود را تقدیم رهبر انقلاب می‌کنم

دارنده مدال طلای رقابت‌های ووشو آنکارای ترکیه گفت: مدال طلای خود را با افتخار تقدیم بزرگ جانباز اسلام رهبر معظم انقلاب می‌کنم.

ملیحه فضلی اظهار داشت: از اینکه برای دومین سال پیاپی مدال طلا جهانی را با افتخار بدست می‌آورم، احساس خوشحالی می‌کنم.

قهرمان ارزنده تیم ملی ووشو کشورمان تصریح کرد: چون پدرم خود یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است به پاس زحمات و رشادت جانبازان، مدال طلای جهانی ووشو را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنم.

فضلی در ادامه افزود: مزد زحمات سخت و فشرده خودم را با کسب مدال طلا در این مسابقات به‌دست آوردم و مطمئنا با کسب این مدال‌ها هرگز مغرور نخواهم شد و می‌خواهم همچنان به زندگی قهرمانی خود با افتخارات بیشتر ادامه دهم.

وی گفت: درست است که برای رسیدن به این مقام برتر جهانی زحمات زیادی را متحمل شدم و تمرینات بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتم، اما نباید زحمات پدر و مادر خود را نادیده بگیرم.

دارنده مدال طلای وزن منهای ۷۵ کیلو گرم ووشو کشورمان خاطرنشان کرد: در این مدت خانواده‌ام همراه و همگام با من حرکت کردند و برای موفقیت ورزشی‌ام هر کاری که توانستند در حق من انجام دادند و برای موفقیت ورزشی با دعای خود همیشه در کنارم بودند.

قهرمان ۲۰۱۱ ووشو ترکیه درباره حریفان خود در این مسابقات گفت: حریفان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات حضور داشتند و سطح کیفی این رقابت‌ها با حضور مدعیان نیز بسیار بالا بود.

وی گفت: برای حضور در این مسابقات تمرینات و اردوهای بسیار خوبی را سپری کردیم و از نظر بدنی آمادگی خوبی داشتم و با شایستگی به این مقام دست یافتم.

فضلی خاطرنشان کرد: می‌خواهم این آمادگی بدنی را با تمرینات مداوم داشته باشم و آرزو دارم که در صورت حضور پیدا کردن وزن من، مدال خوشرنگ دیگری را در بازی‌های المپیک بر گردن خود ببینم.

دارنده دو مدال طلای جهانی ووشو عنوان کرد: از مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان به ویژه به تمامی شهروندان میاندرودی، ساروی و قائم شهری که در مراسم استقبال من حضور یافتند، تشکر می‌کنم.

ملیحه فضلی به عنوان تنها بانوی ملی‌پوش از کشورمان محسوب می‌شود که در دو سال پیاپی موفق شد دو مدال طلا در رقابت‌های جهانی ووشو در بخش ساندا (مبارزه) کانادا و ترکیه به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ بدست آورد.
این بانوی قهرمان ووشو جهان اهل شهرستان میاندرود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1390
احسنت به این حرکت
محمد علوی 27 مهر 1390
درود بر شرف و نجابت این خواهر گرامی
باشد که مسئولین از این حرکت نمادین ایشان تقدیر بعمل بیاوردند
م علوی
نا شناس 27 مهر 1390
درود بر اين بانوي قهرمان ساروي. اميدوارم حركت شايسته ايشان در هديه نمودن مدال ارزشمند شان به رهبر انقلاب الگويي براي ساير ورزشكاران بزرگمان قرار گيرد.
نا شناس 28 مهر 1390
افرین بر این بانوی دلیر و قهرمان مازندرانی.امیدوارم در تمامی مراحل زندگی همچون ورزش موفق باشد. مجتبی کاکویی دبیر هیئت ووشو مازندران
نا شناس 28 مهر 1390
اقای مدیر کل چه تجلیلی کردند ؟؟؟؟؟؟
مهر 30 مهر 1390
سلام
کسب مدال طلا رو به شما تبریک میگم
آفرین بر خانم فضلی بخاطر قدرشناسی که انجام دادند ضمنا ایشون از دانشجویان با اخلاق دانشگاه آزاد واحد ساری بودند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.